20 wrz 2017

#31 KWIATY - 100 PICTURES CHALLENGE


Jakoś nie bardzo jestem w jesiennym nastroju! Zwłaszcza kiedy przeglądam sosowo-instagramowe zdjęcia i trafiam na takie perełki!


Jeśli jeszcze nie poznaliście, to spieszę z wyjaśnieniami: screen należy do naszej nowej polskiej ambasadorki SSO - Rosalie Moonnest, szerzej znanej jako Rosalie Dorian :)
Dając mi pozwolenie na zabawę z jej screenem podarowała mi godziny długiej zabawy z warkoczami, których pleść za bardzo nie potrafię, ale no, trening czyni mistrza.
Tak się również złożyło, że niedawno świętowała swoje urodziny, a więc i ode mnie najlepszego, Dorian!



I byle do wiosny!

1 komentarz:

  1. Wow,ślicznie ♥ Sama bym tak chciała,już kilka razy próbowałam,ale nie udaje się :) Bym chciała byś mi coś takiego zrobiła :3 Masz wielki talent i cie podziwiam ♥ Tak przy okazji jestem nowa na twoim blogu ♥ :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X