7 lis 2018

#90 PONAD WSZYSTKIM - 100 PICS CHALLENGE


Tym razem zainspirowała mnie jakaś tapeta wykopana z odmętów wuja Gógla; ot rzuciła mi się w oczy, obraz utkwił we łbie na stałe, więc postanowiłam nieco go przerobić pod własną wizję, aby mógł zasilić mój challenge. Przysięgam, że nigdy nie sądziłam, że uda mi się zabrnąć w nim tak daleko, a to już ponad połowa i coraz mniej tematów zostaje! Nie żebym spoilerowała jakoś specjalnie, ale w przeważającej części zostały te smutniejsze i mroczniejsze, więc spodziewajcie się, że zrobi się tu bardziej przygnębiająco niż dotychczas :)

Co do zdjęć, które mi posłużyły do wykonania tego editu, to przede wszystkim wielkie dzięki dla Aleksandry Starobrat za mega tło! 

Obraz może zawierać: chmura, niebo, przyroda i na zewnątrz

Na fejsbukowej grupie SSO Inspiracje znajdziecie ich więcej, serdecznie polecam!
Natomiast zdjęcie konia, na specjalne zamówienie wykonała niezastąpiona i niezawodna Victoria Verona (uwaga, audycja zawiera lokowanie produktu) - mistrzyni robienia fotek w Star Stable, prawdziwy Tyszka sosowego świata!


To jak powstał edit, też nie jest jakąś wielką tajemnicą! Można go podejrzeć oczywiście na moim kanale YT!



2 komentarze:

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X