26 cze 2018

#37 OCZY - 100 PICS CHALLENGE


Czyste szaleństwo!
Zespół Star Stable włożył masę pracy w postać Ydrisa i to chyba się opłaciło, bo nie da się nie zauważyć, że jest po prostu uwielbiany przez graczy :) Kto by się oparł wiedźmińskim oczom i ożywionej gestykulacji tego przystojniaczka? Nawet ja się nie umiałam powstrzymać i spędziłam kilka godzin przy pracy nad jego portretem. Było przyjemnie, nie powiem, a przy okazji... czyż jego oczy nie są doskonałym tytułem do 100 pics challenge? Ha!


Dopiero teraz, kiedy patrzę na oryginał, to dostrzegam, że moja interpretacja nieco odbiega od zamysłu zespołu SSO, ale tu już zostawiam pole do popisu dla freudowskich teorii :D

No i zapraszam na speededit. Jaram się piosenką, bo hej, strasznie mi się spodobała :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X