16 sie 2018

#38 OPUSZCZONY - 100 PICS CHALLENGE


Jeśli patrząc na to zapytacie z troską o mój stan psychiczny, to wiedzcie, że mam się całkiem nieźle i nie zanosi się na żadne dołki. Długo szukałam jakiejś inspiracji, długo oczekiwałam na wenę i na to, że spłynie na mnie olśnienie - pomyślałam już nawet, że się nie doczekam, więc zaczęłam coś dłubać na siłę, ale bezskutecznie. Aż tu nagle, boooom! Mam pomysł i bierę się za edytowanie screena, którym na grupie jakiś czas temu podzieliła się Addison Muller. 


I jedno i drugie wydaje mi się dosyć smutne i samotne, i tak właśnie o to chodziło. I w tym smutnym klimacie zapraszam na deszczowy filmik :)



7 komentarzy:

  1. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba! Jeszcze raz Tobie dziękuję, że wybrałaś mojego screena. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! :D I ten klimat..kurczę...no po prostu szok! :O Zmotywowałaś mnie po raz kolejny! xD I mam 1 małe pytanko. c: Podasz swojego e-maila to bym Ci wysłała pare moich zdjęć. :) ( wiesz scrennów. Sr nwm jak się to pisze xddd )Bo wiesz nie mam fb i nie mogę wysyłać zdjątek na ta gr. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mail to: chantal.rainheart@gmail.com
      Jeśli będą spełniały regulamin grupy, mogę wrzucić je tam za Ciebie. Jeśli nie ja, może ktoś inny zdecyduje się je edytować :)

      Usuń
    2. :D Dziękuję Ci! ^^ :DD

      Usuń
  3. Jak by co to dam Ci mój e-mail który jest stworzony do takich spraw ok? ^^ ( Wiesz np. jak ktoś chcę się ze mną skontaktować a go nie znam. ;) xd )

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny 😍Skąd masz ten pędzel? Mogłabym poprosić o link jeśli pamiętasz?
    PS. Czekam na tutorial o grzywie :D
    Chciałabym nauczyć się tak cieniować jak ty...

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X