23 lip 2016

KONKURS na FILM INSTRUKTAŻOWY



Witam wszystkich serdecznie,


Chantal nie śpi nocami, w głowie masa pomysłów, dlatego z okazji otwarcia mojego prywatnego bloga (niemały sukces, bo wielokrotnie zostałam pokonana przez język HTML) oraz z okazji przebicia magicznej liczby 200 subskrypcji postanowiłam zorganizować konkurs. Konkurs na pewno do najłatwiejszych nie należy i nie jest dla wszystkich, ale liczę na to, że znajdą się chętni, którzy podejmą wyzwanie!


Na czym polega?

 Konkurs polega na stworzeniu filmiku instruktażowego (coś w rodzaju tutorialu), w którym to łopatologicznie i dosadnie pokażecie innym graczom jak zrobić dobrej jakości screena/zdjęcie postaci w grze Star Stable Online. A więc na pewno potrzebujecie: kanału na YT, konta w Star Stable (niekoniecznie SR), umiejętności operowania (jakże kłopotliwą) kamerą w SSO, programu do nagrywania filmów z gry oraz góry kreatywności. Konieczne jest również przedstawienie jak wykonać duże zbliżenie na postać/konia w grze. Poza tym wszystkie chwyty dozwolone. Podołacie?


Termin i zasady zgłaszania się do konkursu w kilku krokach

1. Montujecie filmik (picuś glancuś, pamiętajcie!)
2. Zmontowany filmik umieszczacie na swoim kanale YT (a nie mówiłam, że będzie konieczny?)
3. W opisie filmiku zamieszczacie dopisek "Konkurs Chantal Rainheart". Zgłoszenia bez dopisku nie wezmą udziału w konkursie.
4. Uzyskany link do filmiku wklejajcie w komentarz pod TYM POSTEM. Zgłoszenia wysłane do mnie w prywatnej wiadomości/mailu nie będą brane pod uwagę.


Na Wasze filmiki czekam do 10 sierpnia 2016 roku. 



Mała uwaga: jeśli nie chcecie pokazywać innym jak poradziliście sobie z tematem możecie wysyłać mi linki na adres mailowy:


chantal.rainheart@gmail.com


lub na FB:


https://www.facebook.com/chantal.rainheart


Nie zapomnijcie jednak, że z dniem 10 sierpnia (najpóźniej) wszystkie zgłoszenia muszą znaleźć się w komentarzach POD TYM postem.



Zasady wyłaniania zwycięzcy 

O najbardziej pomocnym filmiku zdecydujecie Wy w głosowaniu na Facebooku. 


NAGRODY

Wyłoniony przez Was zwycięzca otrzyma:
1. Grafikę na kanał;
2. Zdjęcie profilowe (na FB/YT czy gdzie tam potrzebuje);
3. Jednorazowe polecenie kanału przeze mnie na blogu oraz FB.

Rozważę również wykonanie dowolnego editu zamiast grafiki na kanał. 

Postanowiłam jednak, że ja również wybiorę swojego "prywatnego zwycięzcę", zatem filmik, który spodoba mi się najbardziej będzie przeze mnie polecany wszystkim osobom, które poproszą mnie o edit. Nie wykluczam, że może to być ten sam filmik, który wybierzecie również Wy.Przewiduję także drobne nagrody pocieszenia, ale tylko w przypadku naprawdę dobrych filmów. 


Pamiętaj! 

1 osoba = 1 filmik konkursowy! 
Filmik musi być przejrzysty i zrozumiały!
Filmik z jajem mile widziany!

Na wszystkie pytania dotyczące konkursu odpowiadam na FB. Proszę nie spamować pod tym postem zadając bezsensowne pytania. 

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się! Mój filmik:
      https://www.youtube.com/watch?v=A-PReXg_bvM

      Usuń
    2. Dzięki wielkie! Póki co najlepszy film :)

      Usuń
  2. Mój Film:
    https://youtu.be/4EyPIapF3ck

    OdpowiedzUsuń
  3. Film gotowy :p
    https://www.youtube.com/watch?v=7vMoYrn3Jec

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X