11 sie 2016

Brace yourselves, winter is coming!




Zgodnie z zapowiedzią zimowych inspiracji w środku lata - oto jest - nowy edit w mojej galerii. Tym razem głównym bohaterem staje się dzielny fiord Caramelcloud w mroźnej scenerii Doliny Ukrytych Dinozaurów. Do tej pory udało mi się zebrać raptem dwa szkielety i przyznaję szczerze - staje się to frustrujące, bo nie mogę się doczekać odkryć archeologicznych w Eponie :) 

Karmelowa Chmura ma też swój własny filmik, na który Was serdecznie zapraszam:




Jak Wam się podoba?

Z ogłoszeń parafialnych:

Najprawdopodobniej już zauważyliście, ale na wszelki wypadek i tak powiem: zamierzam zakotwiczyć się na blogu na dłużej. Doszłam do wniosku, że blog daje większe możliwości niż FB, dlatego spodziewajcie się, że większość moich prac i newsów znajdziecie właśnie tutaj, więc już teraz serdecznie zapraszam do śledzenia moich poczynań.

Jeśli również prowadzicie bloga o tematyce SSO lub jakiejkolwiek innej - podrzućcie link w komentarzu - chętnie dodam do listy blogów, która już niebawem się tu pojawi. No cóż... blogowanie w pojedynkę nie ma sensu :)

Przypominam, że głosowanie na najlepszy filmik wciąż trwa! Głosować można TUTAJ.
Miłego!

2 komentarze:

  1. Ja już zagłosowałam. Wydaje mi się, że wygra najlepszy :P.
    Karmelkowa Chmurka wyszła perfekcyjnie, zazdroszczę takiego wspaniałego horsika, tak samo jak talentu 💗.
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie było założenie - żeby wygrał najlepszy :)
      Serdecznie dziękuję za komentarz i komplementy i również pozdrawiam! :)

      Usuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X