18 sie 2016

Ściana inspiracji




Witajcie,

Wspominałam już niejednokrotnie, że nieco znudziło mnie skrobanie swojej rudej "sosowej" kitki i chętnie pobawiłabym się w robienie editów z Waszym udziałem. Na tradycyjne przyjmowanie zgłoszeń nie mam czasu, a przy okazji nie chciałabym się też poczuć przygnieciona nawałem zgłoszeń i mieć jakąś swobodę w wirtualnym świecie. Ponieważ jednak nie umiem się zdecydować i wybrać dla kogo zrobię edit, a dla kogo nie, postanowiłam stworzyć "ścianę inspiracji".  

Co to takiego?

Na moim facebookowym profilu wkrótce znajdziecie notatkę, pod którą będziecie mogli dodawać swoje screeny z gry. Każdy z tych screenów będzie miał szansę zostać przeze mnie edytowany i trafić do mojej blogowej galerii.  Ściana inspiracji to więc nic innego jak zbiór screenów z gry Star Stable Online, które mogą (ale nie muszą) stać się dla mnie inspiracją :)


Regulamin punkt pierwszy: na mojej ścianie zasady ustalam JA:)
Proszę czytać do końca.

1. Sama ustalam kolejność, w jakiej robię edity. W praktyce: możesz zgłosić się jako pierwszy, a swój edit zobaczysz jako ostatni - dobry edit powstanie tylko wtedy, kiedy mam ochotę go robić - robienie na siłę, "bo następny w kolejce" strasznie mnie zniechęca.

2. I ponownie: ściana to nie kolejka, ściana to zbiór screenów z gry, z których mogę - ale nie muszę - wybrać foto do edycji. 

3. Nawet jeśli Twój screen mnie zainspiruje - nie wiem kiedy go skończę, więc nie spamuj i nie zasypuj mnie bezsensownymi pytaniami. 

4. Wrzucone przez Was zdjęcia będą przeze mnie filtrowane - zamierzam usuwać wszystkie, które będą cierpiały na pikselozę, także wszystkie które będą robione żelazkiem i mikrofalówką oraz takie, które będą "zawierały więcej tła niż postaci/konia". Innymi słowy: jeżeli na screenie Twoja postać wygląda jak szczurzy bobek na trawniku - niestety żadnego edita z tego nie będzie. 

5. Nie wiesz jak zrobić screena dobrej jakości? Zapraszam na
 FILMIK INSTRUKTAŻOWY.

Powyższy filmik wygrał w moim konkursie.
Jeszcze raz: moje gratulacje :)

6. Pod uwagę będą brane tylko zdjęcia wklejone w komentarzu pod tą notatką:

Ściana Inspiracji

Jeżeli nie masz FB - wyślij mi zdjęcie na:

chantal.rainheart@gmail.com

Dodam je za Ciebie.

7. Możecie w komentarzu ze zdjęciem dopisać w jakiej scenerii najchętniej zobaczylibyście swoją postać i konia oraz jaki macie pomysł na edit z wykorzystaniem Waszego screena, albo zdać się całkowicie na moją kreatywność.

8. Niektóre ze screenów doczekają się speedpaintów, więc dodając zdjęcie do ściany jednocześnie wyrażacie zgodę na użycie Waszego sosowego wizerunku :)

9. Wszystkie gotowe edity będziecie mogli zobaczyć na blogu, więc już teraz zapraszam Was do subskrybowania i obserwowania.

10. Jeżeli nie masz pomysłu na swojego screena wiedz, że podjęłam wyzwanie:
100 PICURES CHALLENGE.
Możecie zainspirować się tematami z powyższej listy i również podzielić się swoim pomysłem w komentarzu :)


DROBNE UWAGI:

1. Nie zasypujcie mnie pytaniami o to kiedy zrobię i czy zrobię edit z Waszego zdjęcia, bo usłyszycie tylko lakoniczne: może.
 Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiona jestem.

2. Jeśli macie pytanie i chcecie mi je zadać nie piszcie: HEJ, CHANTAL, tylko od razu je zadawajcie. Nie jestem człowiekiem, który szuka nowych znajomości i ma czas na ciągnięcie Was za język. Takie wiadomości niestety pozostaną bez odpowiedzi. 

3. Uprzedzając inne drobne pytania, po raz kolejny: programy jakich używam to:

Adobe Photoshop CS6
Program jest płatny, i tak, kupiłam go, i nie, nie posiadam linka.

Używam tabletu graficznego Wacom One.
I tak też go kupiłam w Media Expert. Polecam.

4 komentarze:

  1. Niesamowita inicjatywa, mam nadzieję że weźmie w niej udział mnóstwo ludzi (a jak nie to hehe, nadchodzę) i jest to rzeczywiście świetne rozwiązanie na bezstresowe wybieranie rysowanego obiektu. I wilk syty i owca cała!

    Tak na marginesie podziwiam twoje zdolności organizacyjne. Posty tłumaczące pomysł są zawsze takie wnikliwe i wyczerpujące... Echhh, kiedyś sie nauczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam również nadzieję, że w praktyce tak to będzie wyglądać. Przy tak dużym zainteresowaniu "editami" (już nie tylko moimi, ale w ogóle) ciężko jest każdemu dogodzić, a tak... może chociaż ktoś będzie szczęśliwy :)

      Moje zdolności organizacyjne to nie kwestia nauki, tylko kwestia tego, że niemalże każdy dzień muszę komuś zorganizować i zawsze staram się ubezpieczyć na wszystkie możliwe sytuacje. To już chyba raczej kwestia charakteru :)

      Usuń
  2. Chantal kochana....widzę wygrałaś wojnę z html-em ! Super bardzo się cieszę i życzę Ci z całego serca wielu milionów fanów i fanek Twojego talentu!
    Widzę rozwijasz się na całego...gratulacje to super pomysł!!! POwodzenia i uszy do góry....a i jeszcze jedno....zapamiętaj: rób swoje choćby piekło było przeciw!pozdrawiam Ken

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kendra! Dziękuję z całego serduszka za wsparcie! Już od dawna jesteś razem ze swoim "html" na mojej liście polecanych :*

      Usuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X