24 paź 2016

#62 MAGIA - 100 PICTURES CHALLENGE



Wciąż pozostajemy w klimacie duchów, czarownic, magii i Halloween :)
Dzisiejszą fioletową imprezę sponsoruje Klaudia Słota i jej screen:



Sam screen szczególnie inspirujący nie był, ale pomysł Klaudii sprawił, że w moim poplątanym umyśle zrodziła się wizja. Ostateczna wersja nieco odbiega od tego co zrodziło się w mojej głowie, więc ciągle jeszcze potrzebuję treningu :)

Dobrze się składa, bo - choć ciężko w to uwierzyć - to dopiero 14 cegiełka do morderczego challenge. Kochani, potrzebuję Waszego wsparcia, jeszcze aż 86 editów przed nami.
Nie wiem czy podołam.

Póki co, nie poddaję się, jestem dobrej myśli, nagrywam:



Co myślicie? :)

3 komentarze:

  1. Dla mnie bomnba. :3
    Ta kiecka pięknie wygląda. Włoski... ^^'

    Tło jest fenomenalne. o.0

    Ta kula energii cudownie się wpasowuje i dodaje klimatu. *^*

    Coś ostatnio za dużo ci słodzę. XDD

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, słodzisz więcej niż moje szczęście herbatę (a wierz mi, że to wyczyn jest nie lada). Niemniej dziękuję, fajnie, że się podoba, bo przyznam szczerze, że miałam wątpliwości czy w ogóle powinien ujrzeć światło dzienne :) :3

      Usuń
  2. Superowy! JA się nie znam, ale włosy postaci są trochę większe od jej twarzy, ale ja bym lepszego nie zrobiła, więc nie przywiązuj wagi do tego, co powyżej napisałam;) Jeszcze raz super edit!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X