4 kwi 2017

#52 ZAMYŚLENIE - 100 PICTURES CHALLENGE



Nie ma mnie tak długo, bo mój wolny czas pochłaniają coraz to nowsze wynalazki i wymysły życia prywatnego. Znalazłam jednak czas, żeby popracować trochę przy komputerze dla naszej polskiej ambasadorki Star Stable Online - 
Melissy Seahall!


Znajdziecie ją tutaj:



Ale to już pewnie wiecie, prawda? :)

Przy okazji pracy nad nagłówkiem na jej bloga doszłam do wniosku, że powyższy edit doskonale pasuje do tego, żeby stać się kolejną częścią wyzwania "100 pictures challenge".
Tło (zresztą na prośbę Mel) pochodzi z oficjalnej strony Star Stable i nie mam nic wspólnego z jego wykonaniem, ale uważam, że jest naprawdę piękne :)

Miłego tygodnia :)


3 komentarze:

  1. jak na moje oko ten koń ma nieco za głębokie cienie na szyi, ale sama nie wiem. Ta stopa z daleka wygląda cudacznie. ;v;
    Poza tym jest miodzio-malinowo. Te załamanie różowawego światła, ta zgięta noga, ta grzywa i światło na koniu oraz twarz postaci... *u*

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam, jako jedyna chyba dostrzegłaś detale i muszę Ci przyznać rację, że faktycznie te elementy można byłoby poprawić :) Aczkolwiek spotkałam się z opiniami, że właśnie twarz jest najgorsza - wręcz przerażająca, więc ulżyło mi, że chociaż Ty tak nie uważasz :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Nadal bardzo zachwycam się tym zdjęciem, twarz i opadające na nią włosy uważam nawet za jego najlepszą część! Bardzo podoba mi się jak przedstawiasz moją postać :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X