29 lip 2017

#21 WAKACJE - 100 PICTURES CHALLENGE - LETNI KONKURS






Kochani!

Wybór zwycięzcy spośród wszystkich zgłoszeń, które nadesłaliście był nieziemsko trudny! Otrzymałam od Was całą masę wspaniałych, ciepłych screenów z gry i tak bardzo nie mogłam się zdecydować kto zasłużył na wygraną!
Ostatecznie tematem konkursu były "Wakacje", a więc uznałam, że wersja wypoczynku Ani Haby zasłużyła na małą edycję :)



Ostatecznie odbiegłam od tradycyjnego plażowania i przeniosłam się na ciepłą kwiatową łąkę, no bo konie mając wybór pomiędzy jedzeniem piasku, a trawy, na pewno wybiorą to drugie :) 
No, i to również wszystko przez to, że przeglądając stockowe zdjęcia natknęłam się na małą kwiatową inspirację :)

Speededit do obejrzenia tutaj:


Jeszcze raz serdecznie wszystkim dziękuję za wzięcie udziału w konkursie - niektóre zdjęcia były tak dobre, że na pewno do nich wrócę. Kiedyś :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X