20 sie 2017

#28 ŻAL - 100 PICTURES CHALLENGE



Ostatnio było kolorowo - czas na odrobinę smutniejszy nastrój, no bo przecież i takie tematy w "czelendżu" się znajdują. Szczerze mówiąc sama nie wiem co mam o tym myśleć - nie do końca jest to coś, co siedziało w mojej głowie, ale chyba najgorzej też nie wyszło. Chyba.

Screen i - częściowo - pomysł należą do Alice Ali Muller, a zatem edit również jest dla niej :)



Zapraszam też na YT, gdzie można zobaczyć szczegóły powstawania editu i... nowe outro! Oł je, jaram się! Ci, którzy śledzą mnie na FB widzieli mały sneak a peek, a teraz w sekrecie mogę powiedzieć, że rozpoczęłam także pracę nad nowym intro :)


No cóż. Smutno, bo wakacje dobiegają końca i ogólnie depresyjnie dzisiaj, ale mimo wszystko życzę miłego i ciepłego tygodnia! :)

6 komentarzy:

  1. Jak przy edicie z zachodem słońca postawiłaś na gorące kolory i wyszło to fenomenalnie, tak tu... no cóż... tak samo zachwycający efekt, tyle, że bardziej mrożący oczy. (XD)

    Wybacz, jeśli moje słodzenie negatywnie odbije się na twoim zdrowiu (wtedy to hańba mi), ale nie mam zbytnio okazji, by nie słodzić (co oczywiście ci nie ujmuje). ;d

    Nadałaś tej postaci... życia? Sama nie wiem, ale duch konia na pewno skrada serducho. A całość, to już w ogóle szkoda gadać!

    ~ (od czasu do czasu rzecznik) Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Nowe outro jest niczego sobie. ^^

      Usuń
    2. Prawdę powiedziawszy lepiej czuję się w tych wesoło pseudo realistycznych tematach, dlatego tym bardziej i z podwójną siłą dziękuję za te wszystkie komplementa :))))

      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Wygląda jakby ten koń był jej patronusem Aww <3 Pozdrawiam Potterhead ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło ci to przepięknie *.* Mam pytanie, ja pseudoedytuje w GIMPie i włosy nigdy mi nie wychodzą. Jeżeli próbuje narysować je pędzlem to zupełna katastrofa, jedynie gdy je rozmarzę to oczu nie wypala. Do włosów są potrzebne jakieś specjalne pędzle? Jeżeli tak to może podesłałabyś linka do takich gimpowych? A czy dałabyś radę narysować takie włosy jak zawsze bez tabletu graficznego?

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X