20 sie 2016

#08 NIEWINNOŚĆ - 100 PICTURES CHALLENGE


#08 Niewinność







Tym razem double hit - główna nagroda za zwycięstwo w konkursie na najlepszy filmik oraz numerek 8 z listy 100 pictures challenge.

Na edicie oczywiście Selena Blueberryside i jej andaluz. Prawda, że wyglądają jak uosobienie niewinności?

 Atrakcjom nie ma końca, ponieważ Selena w tej scenerii ma również swój speedpaint!



Jak tam Wasze postępy w 100 pics challenge? Pochwalcie się i oczywiście nie wahajcie się wyrazić swoje zdanie na temat najnowszego editu mojego autorstwa.

Zapraszam do odwiedzenia mojego profilu na FB, gdzie znajdziecie moją prywatną Ścianę Inspiracji. Kto wie, może w następnym speedpaincie to Wy będziecie głównymi bohaterami?

:)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam to, jak rysujesz grzywy, konie oraz postacie! *u* Ta woda także jest taka... wodnista. ;p

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, nie mogę mówić. Poprostu mnie zatkało. Jestem naprawdę zaszczycona tym, że niedość iż mam okazję pojawić się na tak niezwyklej pracy, to jeszcze doczekałam się speedpainta z jej tworzenia. Czy jestem niewinna? Nie wiem, ale dzięki tobie Chantal i twoim niesamowitym umiejętnościom czuję się tak jakbym nigdy w życiu nie zrobiła niczego złego (heh). Jeszcze raz gorąco dziękuję i lecę śpiewać peany na twoją część pod postami na facebooku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Selena - całkowicie zasłużenie. Nie wiem czy jesteś niewinna (może swoje masz za uszami ;)), ale blondwłosa dziewczyna na białym koniu odziana w kwieciste stroje - kojarzy mi się tylko z uosobieniem "niewinności" :)

      Usuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X