23 sie 2016

#14 UŚMIECH - 100 PICTURES CHALLENGE



Coś dla wytrwałych nocnych marków :)

Edit jest doskonałym przykładem na to jak bardzo Wasze screeny umieszczane na mojej prywatnej Ścianie Inspiracji są... inspirujące? 

Jeśli jeszcze tam nie byliście, a macie zdjęcia z gry godne uwagi - serdecznie zapraszam. Może i w Waszym screenie znajdę coś wyjątkowego.


A tutaj z pozoru niewinny screen, który na moją ścianę jakiś czas temu wrzuciła Dominika Gajewska:


Tak ładnie się oboje uśmiechają! Tym samym - w ramach podziękowania za to, że udostępniła swoje zdjęcie - edit należy do niej i może go użyć gdzie tylko zechce (mały druczek: pod warunkiem, że zaznaczy kto wykonał rysunek) :)

Jak wyszło? 

Jeśli jesteście ciekawi jak powstał ten edit, koniecznie obejrzyjcie speedpaint!





Tymczasem życzę dobrej nocy i kolorowych, artystycznych inspiracji!

2 komentarze:

  1. WOW. o.e
    Kolejny edit, od którego nie potrafię oczów oderwać!
    Tylko jedno ale - wydaje mi się, że ona ma bardziej białe, niż blond te warkocze... nie ujmuje to jednak Twemu dziełu. *u*

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie bardziej białe, ale sam fakt "plecenia" warkoczy przy użyciu długopisu mnie przerósł, więc wolałam nie eksperymentować. Czasem, wiesz, im dłużej nad czymś pracujesz tym bardziej możesz to spitolić, dlatego został jasny blond :)

      Serdeczne dzięki za komentarz, miło mi to słyszeć :)

      Usuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X