7 paź 2016

#01 WSTĘP - 100 PICTURES CHALLENGE




Serdeczne podziękowania dla Amandy McWill, która zainspirowała mnie swoim zdjęciami z gry na tyle, żeby podołać jednemu z trudniejszych tematów w 100 pictures challenge.

Amando, edit należy do Ciebie i zrób z nim co zechcesz. Ponadto zrobiłam go zupełnie inną techniką niż dotychczas - zdjęcie było tak udane, że nie musiałam podmieniać tła, wystarczyło nad nim intensywnie (intensywnie to słowo klucz) popracować.

Mam nadzieję, że efekt Wam się podoba. Ach, zapomniałabym! Speedpaint upamiętniający proces powstawania tego editu nie powstał, prawdopodobnie dlatego, że był to raczej eksperyment.
Natomiast jak wyglądało wcześniej i jakie zmiany zaszły zobaczycie tutaj:




Enjoy :)

5 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tym, jak pięknie namalowałaś tło... dzwi... kafelki... ściany... o.o

    Co do posta wcześniej - WOW! ON JEST TAKI... PRAWDZIWY! Kuca aż chce się przytulić! Postać oraz jej cylinder także pięknie wyszły... a tort... maluj dla mnie smakołyki! X'DD

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam sobie bardzo do serca Twoją radę, żeby więcej przedmiotów rysować. Cóż, mówisz masz, całe pomieszczenie :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. po pierwsze: serdeczne brawa dla Amamndy McWill za cudownego screena;) brawa należą się też Tobie, Chantal, za cudowny edit <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X