15 paź 2016

#23 PUPIL - 100 PICTURES CHALLENGE


Well... jeśli ktoś myśli, że jego jedynym pupilem w Star Stable Online jest koń - wraz z Kerstin Ponylord udowadniamy, że jest w błędzie, ponieważ wilki (choć średnio fotogeniczne) to raczej przyjaźnie nastawione do graczy :)


Kerstin strzeliła takie oto foto:


Tak, wiem, wilk ze screena wygląda znacznie lepiej niż ten po poprawkach. Musicie mi to wybaczyć, ostatni raz wilka rysowałam na geografii w liceum, długopisem w zeszycie w kratkę i nie był najlepszy, także... Ten. Musiałam się wspierać jakimiś zdjęciami, bo mój pies z wilkiem niestety niewiele ma wspólnego, a i pozować nie chciał. Dlatego wilcza anatomia pozostaje dla mnie zagadką. Pocieszam się tym, że praktyka czyni mistrza, więc narysuję jeszcze 437 wilków i może jakoś będzie... :P



W tym miejscu chciałabym także podziękować Kerstin za masę screenów, które wrzuciła na moją Ścianę Inspiracji. Ach, gdybym tylko miała więcej czasu w swoim smutnym życiu :)

Aye i dobrej nocy! :)

5 komentarzy:

  1. Nie da się mieć smutnego życie :C Ja miałam :C... Ale bff udowodniła mi, że trzeba się cieszyć każdym dniem :D,ponieważ nie którzy cieszą się nawet sekundą życia, ponieważ wiedzą, że mogą w każdej chwili umrzeć. Jak mówisz sobie, że życie jest smutne to będzie takie trzeba wierzyć, że wszystko się uda i będzie w porządku. Nudne smutne życie jest jak na zawołanie będziesz coraz więcej sobie wmawiać że jest nudne i smutno to takie będzie, a życie na tym nie polega :')

    Och chyba się za bardzo rozpisałam xdd Jak chcesz mogę to usunąć xdd
    Ja tak już mam xdd Doczepiam się do jednego małego słówka i wychodzi potem na tym, że to nie był dobry pomysł xdd

    ~Amanda Mcwill
    Pozdrawiam wierz w siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się mieć smutne życie, ale smutne życie to nie jest najgorsze co nas może w nim spotkać :) Po prostu lubię czasem podramatyzować, ale nie spieszno mi do depresji i załamań, także spokojnie. Dziękuję za troskę i komentarz :))) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Co ty godosz... wilczek pikny! *u*
    Na SSO to te wilki, to totalna żenada. xddd

    Trochu temu wilczkowi zmieniłaś maść - ładna. ;o

    Podoba mi się. Serio.
    Na tym speedpancie fajnie widać było, jak cieniowałaś gwiazdkę, okulary, gacie tej babki...

    Masz plusa za tego psowatego. ^^
    Za to, że musiałaś go od postaw narysować... i kolorować... bo kolorki ma piękne. :3

    Co do praktyki - rzeczywiście. ;d
    Ja pierwsze co rysowałam to wilki... w gimbie... na lekcjach... z głowy - TO BYŁO STRASZNE! NADAL MAM TE 'RYSUNKI'! e.e
    W drugiej klasie zaczęłam rysować ze zdjęciami, pomocnikami z anatomią...
    W trzeciej klasie to już był tak zwany 'cycuś glancuś' - mój własny poziom mnie zadowolił i nauczyłam też się twarze rysować. Ludzi. Koni trochę liznęłam i nad nimi teraz pracuję. XD
    W trzy lata ogarnęłam swoją krechę. Sama. ;d

    Ale trza się rozwijać, co nie? ;p
    Więc muszę wkrótce ogarnąć rysowanie otwartych przestrzeni. ;____;
    KIEDYŚ. (Na lekcjach wolę teraz robić notatki, bo to LO mnie troszkę... przeraża.)

    (BTW - nie twierdzę, że jestem mistrzem, ale raczej to co rysuję, nie przyprawia innych o oczopląs x'dd)

    Trzymoj się! Powodzenia z praktyką... C=
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłam maść, lub nie wyszła taka jak miała wyjść - też jest taka możliwość :D Serio, był to dla mnie trudny moment, bo strasznie dawno rysowałam psowatego, więc tym bardziej się cieszę, że został zaakceptowany, chociaż myślałam, że zostanę za niego zlinczowana :P
      Również mam całą masę starych szkiców i prac - czasem jak chcę się dowartościować/pośmiać to je oglądam, ale są przerażające :)
      I dokładnie tak, trzeba się rozwijać :)
      Tobie również powodzenia, dziękuję :3

      Usuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X