3 paź 2016

#51 SPORT - 100 PICTURES CHALLENGE



Za inspirację należą się podziękowania Nikoli Talik - do niej też teraz należy powyższy edit. Okazuje się, że właściwa poza na screenie znacząco ułatwia pracę i motywuje do dalszego działania. Cóż, czasem po prostu trzeba mieć wizję, a to niewątpliwie nastąpiło po zobaczeniu oryginału:



Procesy twórcze w obrębie tego editu zostały także utrwalone tutaj:



Subskrybujcie, komentujcie, lajkujcie :)
Nic tak nie daje pozytywnego kopa do działania, jak świadomość tego, że ktoś chce oglądać efekty naszej żmudnej pracy!

Hot News! Odświeżyłam również nieco swój profil na DA. Jeśli również jesteście użytkownikami tego portalu, dajcie znać, chętnie obejrzę Wasze prace.
Znajdziecie mnie klikając na logo poniżej!
Miłego zwiedzania!




1 komentarz:

  1. Fajnie, że zabrałaś się za DA.

    BTW - dopiero dziś zobaczyłam posta i wiesz co? Rysuj więcej przedmiotów! Wszystko jak zawsze ładnie i wgl, ale ta przeszkoda... taka... pikna. e.e
    Zgrabnie ci to pykło.

    Poprawiłaś mi trochę nastrój, bo nie mogłam (ostatni bus z Krakowa odjeżdża o 19:05, a spotkanie z Gonciarzem Krzysztofem było o 19:00 ;___; ) wczoraj zrobić czegoś szalonego... ;d

    Trzymoj się!

    ~Samantha Eveningstone
    PS. Nie myślałaś, aby narysować coś z okazji nadchodzącego Halloweenu o tematyce SSO, ale od podstaw? Bez wzorca w postaci screena? ;3

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X