18 lis 2016

CHANNEL TRAILER





To, że mnie nie słychać, to że nic nowego się nie pojawia, wcale nie oznacza, że nad czymś nie pracuję, bowiem w bólach i mękach, trudach i znojach powstała pierwsza animacja mojego autorstwa i chociaż wiem, że pozostawia wiele do życzenia, to rozpiera mnie duma, że udało mi się sfinalizować projekt, który spędzał mi sen z powiek.

Wierzcie lub nie, ale te pięć sekund filmiku to aż 70 klatek, czyli nie mniej i nie więcej jak 70 editów pokazujących się jeden po drugim :)
Innymi słowy nudna, monotonna i żmudna praca, stąd moja duma, że nie cisnęłam tego w kąt po 4 dniach nieustannej walki :)

Oczywiście filmik jest "zwiastunem" do mojego kanału i zawiera małą podpowiedź, dotyczącą tego nad czym rozpoczęłam intensywną pracę :) 

Ale dosyć matematyki na dzisiaj! Chant ma nowe intro, Chant ma nowe pomysły, więc pora przetrzepać Ścianę Inspiracji!


1 komentarz:

  1. Jakbym to oglądała nic wcześniej od ciebie nie oglądając, to bym to kupiła! X'D
    EJ. Serio. Zachęcający zwiastun. *u*
    Tutoriale raczej się mi do mej kartki nie przydadzą, ale jestem ciekawa, co tam wykombinujesz. ^^

    Ta animacja to była twoja pierwsza? e.e
    Mega wyszła.
    Może nie doskonale, ale weź... szacun.

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X