1 gru 2016

#48 DZIECIŃSTWO - 100 PICTURES CHALLENGE



Tym razem wbrew panującej na zewnątrz aurze - wiosna zawitała do 100 pictures challenge. Niechże ten edit będzie wyrazem mojej tęsknoty za ciepłym majem!

Zdjęcie, które na moją Ścianę Inspiracji wrzuciła Dominika Dorjan Różowicz mnie urzekło. Screen był prosty i skromny i zarazem tak ciepły jak wspomnienia o moim dzieciństwie...
Długo myślałam czy ten tytuł będzie właściwy, w zasadzie bardziej pasowałby "koszmar alergika", ale że Chantal wychowana na wsi pamięta te oblane słońcem, ciepłe majowe łąki - wybór został ostatecznie zatwierdzony.
#chantalpoetka :D


Prawda, że ma w sobie urok?
Może to Maybellineeeeee... 



Maju, czekam na Ciebie z utęsknieniem...

1 komentarz:

  1. Mmmyyy... łąka oblana słońcem... na której spotkałam żmiję, która robiła w moich oczach za porzuconą sznurówkę.
    Dopóki się nie poruszyła i nie zasyczała.
    Wtedy wręcz poleciałam.

    Xd Byłam głupim dzieckiem.

    Co do "koszmaru alergika" - moja mamuśka by się z tobą zgodziła w 100%. Lol. Współczuję alergikom.

    Get the London look. #Fab.

    Przechodząc już do konkretów: pięknie ci wyszła głowa kuca - tak... czekoladowo. *u*
    Postać i tło - jak zawsze miodzio. :3

    Na chwilę zrobiło się ciepło. :>

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X