2 gru 2016

#20 HART DUCHA - 100 PICTURES CHALLENGE



Well. Moje nastroje są tak samo zmienne jak pogoda za oknem. Cóż, zauważyłam, że ma ona gigantyczny wpływ na to co robię ;)
Trochę ostatnio mam wolnego, więc skubię sobie w tych pikselkach, jakiś Wen mnie natchnął, bo w głowie rodzi się coraz więcej pomysłów - aż żal, że nie mogę robić wszystkiego naraz!

Do zrobienia tego editu wykorzystałam pomysł z bardzo popularnej tapety z końmi - myślę, że każdy ją widział. Okazuje się, że czasami sam wuj Gógl jest dobrą inspiracją. Nie będę Was zadręczać serią screenów, jakie zrobiłyśmy razem z Nes, żeby wkleić łby "szajrów" - doskonale widać ile ich było na poniższym filmiku, także ten, no... Zapraszam do oglądania :)



Jestem również w trakcie przygotowywania serii tutoriali, ale proszę Was o duuużo cierpliwości, ponieważ są bardzo pracochłonne :) Miłego piątku!

1 komentarz:

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X