4 gru 2016

AQH


Ihahaha!
Nie wiem czy już wiecie, ale jestem fanką westernów i Dzikiego Zachodu, stąd celem stał sie American Quarter Horse, który - chyba od zawsze - kojarzy mi się z tym klimatem.
Jest i speedpaint - ponieważ był bardzo długi zdecydowałam się wyciąć tworzenie lineartu, ale uprzedzając Wasze pytania - tak jest mój. Niestety rysowanie z pamięci nie jest moją domeną, dlatego tworząc to podpatrywałam kilka różnych zdjęć w podobnych pozach i maściach, ale za to ogłowie "uszyłam" sama. Od dziś zamierzam zająć się rymarstwem! :) 

No, to zapraszam do oglądania :)



1 komentarz:

  1. To żenujące uczucie, kiedy napiszesz komentarz a on wsiąka w nicość... nie polecam. ;_;

    A więc...

    W sumie sama nie wiem co napisać - mocno wzięło cię na konie z życia wzięte i wychodzi ci to na dobre. ;3

    To ogłowie... światłocień... oczy... pysk...
    Maść inspirowana jednym z Islandów? Xd
    Dla mnie bomba.

    ...

    BOSZ! JA CHCĘ TO OGŁOWIE NA SOSIE! Pewnie by je rozpikselowali, ale i tak go pragnę. *u*
    Łaknę. Mry. Brałabym.

    Zostań Mikołajem pikselowych kuni i twórz im pikselowe cuda-ekwipunki. X'DD

    Trzym się... bo ostatnio ślisko się zrobiło. ;p
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X