22 cze 2017

#43 CHMURY - 100 PICTURES CHALLENGE



Zrobiło się ciepło, zrobiło się przyjemnie, a więc pora odrobinę pomarzyć, ewentualnie pogapić się w chmury nie myśląc o niczym! Za chwilę wakacje, a wiec życzę wszystkim, żeby znaleźli podczas nich relaks i spokój. No i chwilę na spędzenie czasu ze swoim ulubionym zwierzem, niekoniecznie tym z gry :)

Co do samego editu - nie jestem za bardzo z niego zadowolona (norma), robiłam tysiąc podejść i kombinowałam na wszystkie strony, wyszło jak wyszło, nie ma co strzępić jęzora :) Moją inspiracją tradycyjnie był wuj Gógl, który któregoś pięknego popołudnia pokazał mi foto dziewczyny z koniem w podobnej pozie, i tak zaczęły się leniwie posuwające się naprzód prace nad editem. Ostatecznie zrezygnowałam również z edytowania twarzy i narysowałam ją sama - nie będę komentować więcej - tak bardzo nie umiem w ludzi...

A do edycji wybrałam zdjęcia ze Ściany Inspiracji, które wrzuciła Julia Luty. Zdecydowałam się na nie dlatego, że Julka wrzuciła sporo zdjęć w różnych pozach, dzięki czemu mogłam pracować na kilku różnych screenach. Ostatecznie i tak wykorzystałam tylko jedno foto do zrobienia konia, ale plan i zamysł był zupełnie inny. Cała ja. 

Tak czy inaczej... Julka - edit jest Twój :)


Na youtube już jest dostępny speedpaint, więc możecie podejrzeć ile razy w ciągu jednej edycji Chantal zmienia zdanie i kombinuje jak przysłowiowy "koń pod górę".
Smutne, ale chyba wyszłam z wprawy :)



To co... udanych wakacji - dziki szaleństw, dalekich podróży i tony świętego spokoju! :)

8 komentarzy:

  1. Co ty gadasz! Zakochałam się w pozie tego konia!

    Teraz się będę powtarzać, ale mniejsza - włosy jak zawsze wyszły świetnie. Nie mogę się napatrzyć na ich światłocień i samą barwę. Ładniutko pomięłaś jej ubrania.

    Chyba dzięki ich pozach oraz tej perspektywie praca po prostu staje się... ciekawa dla oka. :3

    I ta trawa po lewej... *u*
    Jak dla mnie nie wyszłaś z wprawy. Cx

    Dzięki i nawzajem! <;

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam, dziękuję, czuję się podbudowana, bo miałam momenty zwątpienia podczas pracy nad editem :)

      Usuń
  2. WOW! Ledwo weszłam na tego bloga i po prostu się w nim zakochałam! Robisz tak piękne edit'y że... ja nie umiem zrobić najprostszego! Przejrzałam wszystkie! Mam ochote dać na tapetę ale nie wiem czy mogę ;c . I mam nadzieje że będziesz to kontynuować bo ja chętnie sobie pooglądam i powzdycham c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tapetę - proszę bardzo :) Bardzo mi miło to czytać, dla takich komentarzy warto to kontynuować :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Hej! Gdzie mogę się z tobą skontaktować? Mam kilka pytań 😃

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X