29 maj 2017

Trochę tradycji



Nie wiem jaki czort mnie podkusił, żeby spróbować przypomnieć sobie jak używa się tradycyjnego ołówka i kartki, ale fakty są takie, że w przeciągu kilku godzin powstały dwa końskie portrety.

Cóż zanim zaczniecie mnie linczować, kilka słów na moje usprawiedliwienie: po pierwsze zdjęcia są w kiepskiej jakości i trochę przekłamują. 
Po drugie: jak to w życiu bywa - zachciało mi się robić takie rzeczy w niedzielę, kiedy większość porządnych sklepów była zamknięta, więc pozostało mi skorzystać z usług osiedlowego "kerfjura", ponieważ nie miałam w domu nawet porządnej kartki. Hah. Co więcej - okazało się, że znalezienie we wspomnianym przeze mnie sklepie miękkich ołówków to nie lada wyzwanie. Ostatecznie do mojego koszyka trafiły ołówki miękkie 2B firmy "RobiłemToSam", temperówka z gumką marki "DziałamTydzień" oraz blok rysunkowy dla przedszkolaków; w skrócie: dzikie szaleństwo za 4,5 PLN!
No i ostatnia okoliczność łagodząca: ostatni raz trzymałam ołówek w ręku... hm... 8-9 lat temu? Poważnie.

Czas na jeden taki portret to ok. 3 godzin, i oczywiście wzorowane - nie odważyłabym się po tylu latach przerwy w tradyszu na jakiekolwiek działanie z pamięci.

No, to z tą wiedzą możecie mnie wyśmiać i wytknąć błędy!




Miłego tygodnia!

9 komentarzy:

  1. Hej! Wiem , że współpracujesz z Mel, a mój blog potrzebuje ulepszenia.. Byłabyś chętna mi trochę z nim pomóc ? <3
    Mam jeszcze pytanie, w jakim programie robić edity i czy jest on płatny?
    Proszę o odpowiedź ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, współpracuję z Mel i to jedyna współpraca na jaką mi czas pozwala :)
      Edity można robić w KAŻDYM programie graficznym - sa płatne i bezpłatne. Z bezpłatnych mogę polecić GIMP.

      Usuń
  2. Piekne te rysunki, i uwierz mi znam sie na tym bo rysuje juz od 10 lat pozdrawiam Bella Bravewall

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. Nie martw się, że na razie Ci niewychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne *-* Gratuluję Ci talentu :D Czy mogłabym się z Tobą jakoś skontaktować na priv?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      jeśli nie masz FB: chantal.rainheart@gmail.com :)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci za odpowiedź! :D

      Usuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X