29 paź 2017

#17 KREW - 100 PICTURES CHALLENGE



No jak Halloween to tylko późną porą :)

Screen, nad którym miałam przyjemność pracować, należy do Darii Przech. Właściwie to jej zdjęcie, wrzucone na grupę SSO Inspiracje, zrodziło w mojej głowie pomysł na... eee... coś takiego. Tym samym ja się pobawiłam, a edit jest dla Ciebie, Dario :) Pięknie dziękuję!

Tradycyjnie nie do końca wyszło to, o czym myślałam, ale co mi tam. Przyzwyczaiłam się już do tego, że niektóre moje wizje mnie przerastają. Dzięki temu ostateczna wersja nie jest tak przerażająca jak miała być w zamyśle. No, takie życie. 

A tu oryginał:


No, i mamy filmik:





Co bystrzejsi pewnie zauważyli, że zniknęła zakładka "Ściana Inspiracji". Nie ma i nie będzie, za to zapraszam wszystkich, którzy chcieliby kiedykolwiek otrzymać ode mnie edit, do fejsbukowej grupy SSO Inspiracje. Stamtąd biorę screeny do editów, więc śmiało :)

Happy Halloween!

6 komentarzy:

  1. Super! Naprawdę dobrze robisz te edity... Mam pytanie - czy zrobiłabyś dla mnie edit border collie? Jest mi bardzo potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Edit wprost przepiękny *.* Ta czerwień jest wprost boska <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chantal wiesz może co trzeba ustawić, bo odkryłam wczoraj że można podłączyć tablet graficzny do Gimpa w ten sposób by różny nacisk rysował różnej grubości linię, ale niestety trzeba bardzo mocno przyciskać piórko by wyszła normalnej grubości kreska, przez co nie da się normalnie rysować. Wiesz może co trzeba ustawić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj pogrzebać w ustawieniach czułości tabletu :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Chantal!
    Jako, że założyłam bloga: sso-sienna-strawberrymoon.blogspot.com chciałabym, abyś zrobiła mi edita na zakładkę "ja". Ogromnie przydałoby mi się coś takiego. Gdybyś dała radę, skontaktujemy się przez pocztę sienna-strawberrymoon-sso@wp.pl Czekam na odpowiedź ^3^.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X