24 paź 2017

SSO drawings - czyli nowa seria na YT i portret Lindy :)


Witajcie wieczorową porą!

Jak to się mówi, nie samym editem człowiek żyje, trza się jakoś rozwijać i iść naprzód! W związku z tym macie tę (nie)przyjemność być świadkami, jak wyżywam się TFUrczo!

Zanim mnie zjecie, podkreślę, że portret Lindy to pierwszy poważny (czyt. skończony) człowiek w mojej digitalowej kolekcji. Zwykle wszystko co rysowałam było wzorowane albo przerysowywane, bo po prostu nie miałam na tyle odwagi i cierpliwości.

A skoro to nagrałam... to znaczy, że na YT zupełnie nowa seria, czyli "SSO Drawings". Od czasu do czasu pojawi się jakiś filmik z moim rysunkiem, więc jeśli chcecie być na bieżąco - subujcie :)

No, to miłego wieczoru!



Zostawiam Wam również lineart. Może ktoś chce pomazać? Użycie lineartu zobowiązuje do wskazania mnie jako jego autora - poza tym do woli :)


6 komentarzy:

  1. Ona jest PIĘKNA! <3 :D
    Masz naprawdę WIELKI TALENT! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze : zrobiłaś to cudo w GIMPie :D
    I tak na serio to jest coś tak pięknego że aż nie wiem co napisać. Serio. Amazing *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie jak zrobiłaś te okulary? W sensie takie przeźroczyste z połyskiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Gimpie robiłam tylko lineart - jest dużo lepszy pod tym względem niż Photoshop :) Kolorowałam już w PS, bo po prostu znam ten program, ale skoro już Gimpa mam, to na pewno mu nie odpuszczę :) A okulary - tak jak widać na filmiku - najpierw szare wypełnienie, a następnie zmieniłam Styl warstwy (zdaje się na ostre światło), a potem używając narzędzia "rozjaśnianie" zrobiłam przebłyski po przekątnej :)

      Usuń
    2. Dzięki :D Na pewno się przyda :D

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X