9 kwi 2018

#74 WYZWANIE -100 PICS CHALLENGE



Witajcie po dłuuugiej przerwie :)

Cóż, troszkę mnie tu nie było, troszkę odpuściłam sobie machanie piórkiem, a bo to raz, że z czystego lenistwa, a dwa z braku wolnego czasu i ogólnego sajgonu w życiu. Jednak w ten piękny wolny poniedziałek, kiedy pogoda nas zaczęła wreszcie trochę rozpieszczać, postanowiłam poszukać inspiracji na fejsbukowej grupie i oto, o!, znalazłam takie cudeńko:


Pierwsza myśl - no wygląda jak tapeta na pulpit z jakiegoś wypaśnego serwisu! Po bliższym przyjrzeniu się okazało się, że strasznie rozpikselowana ta tapeta, ale muszę przyznać, że Victoria Verona i tak cyknęła genialne foto. 

Pogoda za oknem wprowadziła mnie w letni klimat to się z Wami nim dzielę, zwłaszcza, że tak jak dla tej "koniamery"  wyzwaniem stał się wyścig z falami, tak dla mnie wyzwaniem okazał się powrót do żywych w sosowej społeczności.

Szału nie ma, ale co tam. No i speedpaint, pierwszy od wieków, na dowód, że nie zapomniałam jak dodawać filmy na kanał :)




4 komentarze:

  1. Super że już jesteś! :D Bardzo ładny Edit! <3 Mi też zrobisz? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! <3
    Wiem, że bez pozwolenia użyłam to na mojego bloga, ale taki morski klimat miał zapanować nad moim blogiem, hehe :P. Myślę, że to nic... Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X