17 cze 2018

#08 NIEWINNOŚĆ - 100 PICS CHALLENGE REMAKE!


Tym razem postanowiłam odgrzać starego kotleta i tak oto powstał remake jednego z moich pierwszych editów do 100 pics challenge. Prawdę mówiąc natchnęło mnie na pomysł odświeżenia starych prac, kiedy robiłam małe podsumowanie swojej "TFUrczości" na YT. Po prostu... doszłam do wniosku, że niektóre "kwiatki" wymagają naprawy. Nawet nie macie pojęcia, jakie było moje zdumienie, kiedy okazało się, że edytowanie edita to tak naprawdę rysowanie od nowa, no bo czy da się w ogóle zrobić to inaczej? Teraz już wiem, że remake jest bardziej czasochłonny niż rozpoczęcie czegoś od zera, więc nie wiem czy mam w planach kontynuować tę zabawę. W każdym razie czy mi się udało coś naprawić oceńcie sami.

Pierwsza wersja powstała 20.08.2016 roku, a więc masę czasu temu! Tak, dokładnie tak wyglądały moje początki i pierwsze przygody z tabletem i Fotoszkopem. Budujące jest to, że myślę, że jest odrobinę lepiej po prawie 2 latach nierównej walki z piórkiem! Do perfekcji jeszcze długa droga, ale co mnie nie zabije to mnie wzmocni, ahoj przygodo!




1 komentarz:

  1. Mi akurat podobała się bardziej starsza wersja, ale kto co woli.

    Jakie rady miałabyś dla początkującej rysowniczki (mnie)?

    Pozdrawiam.
    Ashley Mooning

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X