9 cze 2018

#99 SAMOTNOŚĆ - 100 PICS CHALLENGE


UF. Skończone. Wierzcie mi lub nie, ale ten edit to 7 godzin długiej i żmudnej pracy. Nie wiem co tym razem strzeliło mi do głowy, żeby w środku upalnej wiosny myśleć o jesieni, ale screen Lovisy Hiddleston dał mi kopa do działania. Zdjęcie samo w sobie jest przepiękne i magiczne, a czy udało mi się je trochę podrasować to oceńcie sami.
W każdym razie, Lovi - edit jest dla Ciebie, żebyś przypadkiem nie zapomniała o strzeleniu jakiegoś screena w grze od czasu do czasu i podzielenia się nim na grupie SSO Inspiracje :)

Właśnie za to kocham tę grupę, że kiedy nie ma pomysłu w głowie mogę poprzeglądać Wasze zdjęcia i natchnienie spływa samo.



Jeśli macie wystarczająco cierpliwości mogę Wam udowodnić, że żaden piksel nie umknął mojej uwadze. Ostrzegam filmik jest długi :)


2 komentarze:

  1. Świetna praca <3! Na jakim jesteś serwerze? :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam grupkę SO- inspiracje, ale moje edity są dużo gorsze od Twoich. Twoje prace są cudne <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X