21 gru 2016

#33 OCZEKIWANIE - 100 PICTURES CHALLENGE



Snow is fallin'... all around me...

Komu już udzielił się świąteczny nastrój? Chyba niewielu - brak śniegu nie jest pomocny, dlatego nadciągam z pomocą i sypię dla Was trochę białego puchu :) Marna namiastka, ale zawsze coś!

Kolejna cegiełka do 100 pictures challenge nieco zmieniła ostatnią literkę i zamiast "Oczekiwania" mamy tytuł "Oczekiwanie", prawie to samo, ale jednak polski język ciężka język w związku z czym odrobinę zmienia to postać rzeczy. Chyba nikt się nie obrazi? :)

Zdjęcie na Ścianę Inspiracji wrzuciła Jasmine Braveburg, a z pomocą pospieszył jej gniady Island Amandy McWill. Świąteczne dekoracje Valedale zrobiły resztę :)

Dziękuję Wam za masę zdjęć wrzucanych na moją ścianę, dziękuję za wszystkie komentarze, subskrypcje, lajki, dzięki temu aż chce mi się coś nowego tworzyć! 





Zapraszam Was również do nowego zakątka sieci:


Obecnie najprostsza droga, żeby podesłać mi zdjęcia z gry do edytowania! Wystarczy dodać zdjęcie na Instagram i oznaczyć je tagiem #editmechantal.


Spojler małym druczkiem, dla tych, którzy czytają do końca: Już niedługo pojawi się pierwszy tutorial mojego autorstwa. Subskrybujcie kanał, żeby go nie przegapić! :)


1 komentarz:

  1. Ładnie ci twarz wyszła. :3

    U mnie trochu śniegu jest... więc w sumie nie mam za bardzo co narzekać. Xd

    Jakby już nie było okazji - wesołych Świąt! ^.^

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X