5 sty 2017

#5 POCIESZENIE - 100 PICTURES CHALLENGE



Dla odmiany coś w pionie. Bo czemu nie? :) Screen został dodany na moją Ścianę przez Darię Pudzianowską i od dawien dawna miałam na niego pomysł, ale jakoś nie mogłam się zebrać. Może dlatego, że rysowanie koni przodem nie jest moją mocną stroną. No ale jak wyszło - oceńcie sami :)

Ach, ta fejsbukowa jakość.



Powstał też speededit, więc zapraszam:




I tradycyjnie subskrybujcie, lajkujcie, odwiedzajcie mnie na Instagramie i gdzie tylko chcecie :)

PS Druga część tutorialu w przygotowaniu, ale to jeszcze potrwa.

2 komentarze:

  1. Te tła... i teraz to. *u*
    ROZWIJASZ SIĘ! KOBIETO! (To jak narysowałaś korę brzozy, to ja sprawdziłam na tym filmiku, bo ciekawie wygląda... oszukałaś system. X'D)

    Nawet nie mam się do czego przyczepić... umg. Szalona. o.0
    Z tą brzozą trafiłaś, bo ja uwielbiam te drzewa, więc może dlatego tak to wychwalam, ale i tak ten twój rysek jest cudowny. Serio. Nie przesadzam. Pozwoliłam sobie go nawet pobrać, aby podziwiać w wolnych chwilach. X'DDD
    Ładnie trafiłaś kolorami co do tematyki. :3
    Ta trawa wydaje się być tak smętna, jak ta dziewczyna... miodzio.

    Korzystasz z jakiś pomocy związanych z anatomią (w sensie, czy zerkasz na takiego typu rzeczy gdy rysujesz)? Pytam z ciekawości, bo gdy mi przyjdzie coś bardziej złożonego 'stworzyć', to muszę się takowymi wspomagać. ;';

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Sam :)
      Cóż oszukałam system, bo mogę, bo taka przewaga digitalu nad tradycyjnymi metodami :))
      Tak, zdecydowanie wspieram się i zerkam na coś, żeby nie narysować koślawego ufoluda. W zależności od tego co rysuję wynajduję sobie kilka czy nawet kilkanaście zdjęć i podglądam jak się w danej pozie układają mięśnie, więc nie jesteś osamotniona :)

      Usuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X